Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΙΣ 10/5/2011


 Θέμα: Δυνατότητα βελτίωσης βαθμού

Προτείνουμε: O  φοιτητής να έχει το δικαίωμα να ξαναδώσει το μάθημα μια φορά σε όποια εξεταστική αυτός επιθυμεί μετά από δήλωση του στην Γραμματεία του Τμήματος. Έτσι ο φοιτητής θα έχει το δικαίωμα να βελτιώσει την επίδοση του στα μαθήματα τα οποία αυτός κρίνει σημαντικά, αποβάλλοντας και το άγχος του αναγκαστικού κοψίματος ενός μαθήματος λόγω κακής επίδοσης. Στην αναβαθμολόγηση, υπολογίζεται ο καλύτερος βαθμός, είτε αυτός επιτεύχθηκε κατά την πρώτη ή δεύτερη εξέταση του μαθήματος.
Η διατήρηση της ρήτρας στα μαθήματα πιστεύουμε ότι πρέπει να διατηρηθεί παράλληλα με το πιο πάνω μέτρο. Η σύγκριση  και καταχώρηση στην καρτέλα του μεγαλύτερου βαθμού θα γίνεται στην Γραμματεία του Τμήματος.


Ενεργοποίηση του θεσμού του συμβούλου καθηγητή

Δυστυχώς ο θεσμός του συμβούλου καθηγητή στο τμήμα μας όχι μόνο υπολειτουργεί αλλά είναι ουσιαστικά ανενεργός. Στα περισσότερα τμήματα του ΕΜΠ αλλά και σε πανεπιστήμια του εξωτερικού ο συγκεκριμένος ρόλος του καθηγητή θεωρείται επιβεβλημένος και σημαντικός. Ο σύμβουλος καθηγητής οφείλει όχι μόνο να παρίσταται αλλά και να επιδιώκει συναντήσεις με τους φοιτητές. Οφείλει να τους ενημερώνει και να μεταδίδει την εμπειρία του πάνω σε ζητήματα που τους απασχολούν(μαθήματα επιλογής, επιστημονικά αντικείμενα με προοπτικές εξέλιξης), οφείλει να είναι αρωγός στην εξοικείωση τους με τη σχολή.
Ζητάμε την άμεση ενεργοποίηση του θεσμού συμβούλου καθηγητή. Να γίνει καταμερισμός των φοιτητών σε ομάδες των 5 έως 7 ατόμων ανά καθηγητή και έπειτα από συνεννόηση καθηγητή και φοιτητών να γίνονται συναντήσεις καθηγητή και φοιτητών ανά τακτά χρονικά διαστήματα.


  • Επίσης η πρόταση μας για φροντιστήρια Χημείας και Προγραμματισμού πλέον είναι γεγονός και έγινε πιο θεσμοθετημένα με τη μορφή μαθημάτων.Με αυτόν τον τρόπο θα βοηθηθούν οι πρωτοετείς φοιτητές.Εντοπίσαμε ένα χρόνιο πρόβλημα και δώσαμε λύση.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου